Kerajaan Bhutan



Kerajaan Bhutan, yang terletak di pegunungan Himalaya yang megah telah secara sukarela terisolasi dari seluruh dunia selama berabad-abad.
Pada tahun 1974, Pemerintah Bhutan memutuskan, dengan pembatasan yang diperlukan dan begitu banyak ketidakpercayaan untuk membuka "pintu" ke dunia luar.
Sejak itu, wisatawan sudah bisa menikmati lingkungan murni, pemandangan indah dan arsitektur yang menakjubkan.
Orang-orang sangat ramah, asli, otentik, sangat terkait dengan budaya Buddha dan jauh dari 'pengaturan laba dan sistem konsumen khas dari seluruh dunia, meskipun kaya sumber daya alam tetap salah satu negara termiskin di Asia.
Tujuan paling menarik di Kerajaan Bhutan adalah:
Bhutan - highland-temple - viaggi e vacanze in asia - incoming asia tour operator
 Thimphu 
Ibukota, dimandikan oleh sungai Chhu dan dikelilingi oleh hutan yang indah, itu adalah sebuah kota yang sangat menarik berkat bangunan berwarna-warni dan dihiasi ahli. 
Sebuah fitur khusus dari kota ini adalah bahwa itu adalah satu-satunya di dunia yang tidak memiliki lampu lalu lintas. 
Di atas kota di atas bukit berdiri megah Trashi Chhoe Dzong, benteng Glorious Agama, dikembalikan setengah dari 900 sekarang rumah Raja dan Badan Biarawan. 
Tempat-tempat menarik lainnya di kota ini adalah:
 Memorial Chorten
 Weekend Market
 Stadion Changlimithang
 National Institute of Medicine Tradisional
 Paro
 Bumthang 
Pusat spiritual Bhutan
 Lembah Phobjika 
Black Mountain National Park, yang paling penting cagar alam gunung di negara ini.

Kerajaan Bhutan, tentu tujuan wisata yang sangat menarik karena menawarkan alternatif yang sehat ke daerah-daerah yang paling banyak dikunjungi oleh wisatawan di dunia.
  •  

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 komentar:

komentar
1 February 2020 at 09:03 delete

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq


Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Reply
avatar